Logo mania to niezwykły trend, który jest obecny w modzie od wielu lat. Przede wszystkim dotyczy on bluz z widocznymi logotypami różnych marek. Ten popularny styl wywołuje wiele kontrowersji i ma swoje korzenie w historii mody.
Początki logo manii można odnaleźć w latach 80. i 90. XX wieku. Wówczas to marki zaczęły wykorzystywać swoje logotypy w bardziej eksponowany sposób na różnego rodzaju ubraniach. Były to głównie bluzy i koszulki.
Z biegiem lat logotypy na bluzach zaczęły się zmieniać. Początkowo były one małe i umieszczone w niewielkim miejscu na ubraniu. Jednak wraz z rosnącą popularnością logo manii, marki zaczęły tworzyć coraz większe i bardziej widoczne logotypy. Często umieszczane są one na froncie lub tyle bluzy, czasem również na rękawach.
Logo mania wpływa na modę w różny sposób. Z jednej strony jest to wyraz prestiżu noszenia popularnych i kosztownych marek. Z drugiej strony niektórzy uważają, że nadmierne eksponowanie logotypów jest przesadą i brakiem indywidualności.
Istnieje wiele znanych marek, które wprowadziły logo manię na rynek. Do najpopularniejszych należą Nike, Adidas, Supreme czy Gucci. Ich logotypy stały się rozpoznawalne na całym świecie i praktycznie nie można ich nie zauważyć na ulicach miast.
Logo mania to trend, który ma swoje korzenie w historii mody. Bluzki z logotypami marek są obecnie niezwykle popularne, a wielkie i widoczne logo stają się symbolem prestiżu i stylu. Bez wątpienia jest to trend, który będzie się rozwijał i zmieniał wraz z upływem czasu.