Gadżety biurowe z logo to produkty, które ozdabiamy naszym logo i dystrybuujemy wśród klientów, partnerów biznesowych lub pracowników. Mogą to być: długopisy, notesy, kubki, breloczki, powerbanki, torby, koszulki, kalendarze i wiele innych. Mają one na celu zwiększenie świadomości marki i związania z nią osób, które otrzymują te upominki.
Wykorzystanie gadżetów biurowych z logo w kampanii marketingowej może przynieść wiele korzyści, takich jak:
Wybór gadżetów biurowych z logo zależy od celów kampanii marketingowej oraz grupy docelowej. Przykładowe gadżety biurowe z logo, które warto wykorzystać w kampanii marketingowej to:
Projektowanie gadżetu biurowego z logo zależy od produktu, który wybierzemy. W przypadku długopisów, notesów czy kubków warto postawić na minimalizm i wykorzystać jedynie logo na jednolitym tle. Natomiast w przypadku koszulek, torb czy breloczków warto wykorzystać większą powierzchnię i umieścić na nich logo wraz ze sloganem lub hasłem reklamowym. Warto pamiętać, że projektowanie gadżetu biurowego z logo powinno być zgodne z identyfikacją wizualną marki.
Gadżety biurowe z logo można dystrybuować na różne sposoby, w zależności od celów kampanii marketingowej. Mogą to być:
Gadżety biurowe z logo to skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki i związania z nią osób, które otrzymują te upominki. Warto wykorzystać je w kampanii marketingowej, aby zwiększyć lojalność klientów, zaangażowanie pracowników i sprzedaż.